TƏLİM HAQQINDA MƏLUMAT
Təlimin təşkil olunmasındakı əsas məqsəd:
İştirakçılar bu təlimdə maliyyə və qeyri-maliyyə performans göstəriciləri vasitəsilə biznes proseslərinin mövcud vəziyyətini ölçə və qiymətləndirə biləcək, köklü və vahid sujet xətli strateji inkişafı təmin edə biləcək və eyni zamanda bütün bu planlamanı praktiki olaraq icra edə biləcək bacarıqlarını formaşdıra biləcəklər.
Təlimin hədəf kütləsi:
-
İstehsalat və xidmət sahələrinin bütün istiqamətlərində fəaliyyət göstərən;
-
Müəssisə sahibləri;
-
Müəssisə rəhbərləri;
-
Əməliyyat üzrə rəhbərlər;
-
İnsan resursları üzrə rəhbər və mütəxəssislər;
-
Strateji idarəetmə və strateji planlama sahəsində çalışanlar;
-
Əməliyyat effektivliyinin ölçülməsi və qiymətləndirilməsi prosesi ilə məşğul olan (satış, müştəri əlaqələri və s.) rəhbər və mütəxəssislər.
Təlimdə olacaq:
-
Təqdimatlar;
-
Praktiki və nəzəri biliklər;
-
İnteraktiv müzakirələr;
-
Praktiki tapşırıqlar;
-
Yoxlama imtahanı;
-
Master klaslar;
-
Coffee brake.
Təlimdən qazanılacaqlar:
-
Biznes proseslərinin mövcud vəziyyətini ölçə və qiymətləndirə biləcəksiniz;
-
Kiçik və fərdi inkişaf alətləri əvəzinə köklü və vahid sujet xəttli strateji inkişafı təmin edə biləcəksiniz;
-
Proseslər və gedişatı daha şəffaf və ölçülə bilən vəziyyətdə olacağı üçün idarəetmə daha asan olacaq;
-
İşlərinizi doğru idarə etmək əvəzinə doğru işləri idarə edərək daha çox rəqabət qabiliyyəti əldə edəcək, daha çox uğur qazana biləcəksiniz.
TƏLİMDƏ KEÇİRİLƏCƏK MÖVZULAR VƏ TƏLİM PROQRAMI:
1. Müəssisənin performası və nəticələri
-
Ənənəvi idarəetmə üsulu və BSC
-
BSC-nin tətbiq imkanları və qazandırdıqları
-
Strateji İdarəetmə
-
Strategiya nədir? Necə təyin edilir?
-
Hədəf və strategiya xətaları
-
Missiya və gələcəyə baxışın təyini
-
Strateji idarəetmə prosesinin mərhələləri
-
Strateji analiz metod və modelləri
2.Balanced Scorecard
-
BSC-ın Tətbiq Sferaları:
-
Maliyyə sferası
-
Müştəri sferası
-
Proseslər sferası
-
Öyrənmə və inkişaf sferası
-
Müəssisənin BSC-nın hazırlanması
-
Müəssisədaxili BSC-ın hazırlanması(Şöbələrin)
-
Rəhbər və işçilərin hədəf kartlarının hazırlanması
-
Nəticələrin ölçülməsi və qiymətləndirilməsi
3.BSC-ın İstehsalat Sistemlərində Tətbiqi (Nümunə)
-
BSC-nin Xidmət Sistemlərində Tətbiqi (Nümunə)
-
BSC-nin ERP Birləşmələri
-
Metodologiyanın Tətbiqi
-
Müəssisənin seçilməsi və BSC-a hazırlığının ölçülməsi
-
Strategiya, hədəf, missiya və gələcəyə baxışın təyini
-
Səbəb-nəticə əlaqələrinin təyini
-
Məqsəd, hədəf və ölçü əlaqələrinin təyini
-
KPI-ların təyini
-
Fəaliyyət planının hazırlanması və tətbiqi nəticələrin qiymətləndirilməsi