Skip to main content Skip to search

 

TƏLİM HAQQINDA MƏLUMAT

Təlimin təşkil olunmasındakı əsas məqsəd:
Şirkətin və yeni qurulan bizneslərin qısa zamanda öz hədəflərinə çata bilməsi üçün həyati dərəcədə önəm daşıyan marketinq strategiyasının yazılması, planlaşdırılması və icrasına dair praktiki və nəzəri biliklər vermək və eyni zamanda iştirakçılarda bu strategiyanı praktiki olaraq icra edə biləcək bacarıqların formalaşdırılmasına yardımçı olmaq.

 

Təlimin hədəf kütləsi:
  • Marketinq menecerləri;
  • Şirkət rəhbərləri;
  • Biznesə yeni başlayan iş adamları;
  • Direktorlar;
  • Şöbə müdirləri;
  • Marketinq üzrə təlim-tədris verən şəxslər;
  • Marketinq üzrə ixtisaslaşmaq və bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyən şəxslər;

 

Təlimdən qazanılacaqlar:

  • Müştəri yönümlü və rəqabətə yönəlmiş marketinq strategiyalarının kritik əhəmiyyətini qiymətləndirmək bacarığı;
  • Əsas strateji problemləri və performans boşluqlarını müəyyən etmək bacarığı; Mövqeləndirmənin əhəmiyyəti;
  • Bazar analizi və araşdırma metodikalarını və bu metodikaların strateji marketinqdə rolu;
  • Satış kanallarının optimallaşdırılması;
  • Rəqabət qabiliyyətli strateji analiz alət və texnikalarından istifadə etmək imkanı;
  • Strukturlaşmış strateji marketinq planın quruluşu haqqında biliklər.

 

Təlimdə olacaq:

  • Təqdimatlar,
  • Praktiki və nəzəri biliklər,
  • İnteraktiv müzakirələr,
  • Praktiki tapşırıqlar,
  • Yoxlama imtahanı,
  • Master klaslar,
  • Coffee brake.
  • Sertifikat.

TƏLİMDƏ KEÇİRİLƏCƏK MÖVZULAR VƏ TƏLİM PROQRAMI:

1.Strategiya nədir? Marketing strategiyasına giriş;
  • Əsas anlayışların tarixi və təsviri;
  • Sistemin optimallaşdırılması strategiya deyil;
  • Strategiya xüsusi fəaliyyətlərə dayanır;
  • Strategiya nədir;
  • Mavi okean strategiyası;
  • “Trade off” anlayışı və lokal bizneslərə tətbiqi;
  • Strategiyaya uyumlu menecmentin yaradılması.
2. Marketing araşdırmaları. Bazarın öyrənilməsi;
  • Bazar harada başlayır və harada qurtarır;
  • Bazar araşdırması növləri;
  • PEST;
  • Strategiyanı müəyyənləşdirən beş rəqabət gücü;
  • Praktiki iş.
3.Strateji Mövqeləndirmə:
  • Strategiya elə məhz Strateji mövqeləndirmədən başlayır;
  • Sonsuz reklam və alternativlərin hökmranlğı;
  • Meta market nədir? Necə edək ki, markamız meta olmasın;
  • Keyfiyyət, qiymət, yaradıcılıq, müştəri yönümlü olmaq mövqeləndirmə deyil;
  • Zehinlərə hücum et və zehinlərə yol tap;
  • İlk olmaq; bazar lideri olmaq; miras buraxmaq; sektor mütəxəssisi olmaq;
  • Böyümək mövqeləndirmənizi məhv edə bilər;
  • Mövqelən ya da öl!
  • Praktiki iş
4.Müştəri profilinə uyğun Marketing kommunikasiyaları:
  • Əvvəlcə özünü, daha sonra müştərini tanı;
  • İstehlakçı davranışları;
  • Marketinq reklam deyil;
  • Marketinq kommunikasiyaları mix-i;
  • Reklam agentlikləri ilə iş;
  • Praktiki iş.
5.Kommunikasiya sonrası:
  • Ya sonra?!
  • Əvvəlcə əməliyyat, sonra təşviqat;
  • Məlumatların toplanması, müşahidəsi və analizi;
  • İtirdim, itirdim, itirdim…
  • Necə edim ki yenə gəlsin;
  • Yeni müştəri gətirmək, sadiq müştərini saxlamaqdan daha bahadır;
6.Praktiki dərs
Təlimdə istifadə olunacaq materiallar:
Hər bir dərs üçün hazırlanmış xüsusi təqdimat materialları və praktiki dərs materialları
Mükafatlandırma:
Təlimdə iştirak edəcək bütün şəxslərə sertifikat veriləcəkdir. 

TƏLİMÇİ:
“ Marketinq Strategiyası” kursunun təlimçisi Nihad Mustafazadədir.
Nihad Mustafazadə haqqında.
Marketinq və biznes sahəsində 8 illik peşəkar təcrübəyə malik olan Nihad Mustafazadə Auto Azerbaijan şirkətinin Jeep, Dodge, Chrysler və Hyundai markalarının marka meneceri vəzifəsində çalışmışdır. Öz karyersını “Mercedes-Benz Azərbaycan”-da marketinq meneceri vəzifəsində davam etdirən mütəxəssis, daha sonra ölkənin ən iri sənaye komplesklərindən biri olan “Sumqayıt Texnologiyalar Parkı”-ında Brendinq Departamentinin direktoru vəzifəsinə yüksəlmişdir. Mütəxəssis hal-hazırda ATEF Şirkətlər Qrupunun Brendinq departamentinin direktoru vəzifəsində çalışmaqdadır. Professional karyerası ilə paralel olaraq gənc sahibkar kimi də tanınan Nihad M. bir sıra bizneslərin həmtəssisçisidir.

 

Təlimin gedişatı: Təlim 3 saat olmaqla 5 dərs və 1 praktik işdən ibarətdir. Dərslər həftədə 2 dəfə keçiriləcəkdir.

 

ÖDƏNİŞ ŞƏRTLƏRİ:
Təlimin qiyməti: 300 AZN
Qeyd-1: 25/03/2020 tarixinə qədər qeydiyyatdan keçən şəxslər üçün təlimin qiyməti 250 AZN təşkil edəcəkdir. 
Qeyd-2: Korporativ iştirak (minimum 3 nəfər) zamanı 20% endirim olacaqdır.
Ödəniş müddəti: Məbləğ əvvəlcədən ödənilir.
Ətraflı məlumat üçün:
Telefon nömrəsi: 055 372 71 80
Mail ünvanı: s.abdullayev@onevision.az

Ad

Soyad

Email

Telefon

Mesaj